Vattenmelon in my asssss

Hey !

Är nu hos min Fia eller Snyggfiffi som hon är mest känd för och tittar på den mínsta varelsen i hela världen, eller inte den minsta kanske, men hon tillhör den minsta sortens hund iallafall. Gissar ni på chihuahua så är det rätt!

Här hos Snyggfiffi är det för övrigt liv i luckan, Matrix går på tv och alla käkar vattenmelon. (USCH!)
Vattenmeloner ser ju inte ens goda ut, det ser ut som en stor rund och grön sak, med ett elakt innehåll.
Typ som att en gubbe med tre ögon bor där inne.
Och detta sitter just nu mina vänner och b-friend (SOM INTE SKALL FÅ PUSSA MIG SEDAN) och äter. Jag får sätta stopp för detta tror jag!



Nu ropar min kaffekopp och balkongen på mig.

/Jess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0