Välbehövd sömn

Godmorgon (?) det känns iallafall som morgon. Har precis vaknat och känner mig som en zombie.
Dagen på jobbet var lugn, som nästan alltid på måndagar...  men ändå var jag tröttare än någonsin när jag kom hem.
Jag tror att jag och b-friend var lite vilda i sänghalmen igår, så jag får skylla på honom att jag var så trött idag. Haha, alltid finns det någon att skylla på :)

Nu skall jag gotta ner mig i Lisebergsvinsterna som vi vann under helgen... jag skall visa er min och älsklingens stjärnvinster någon dag. Jag tror att ni kommer bli avundsjuka på all choklad jag kommer äta och bli smal under sommaren.

UP NEXT: Sängen och den snygga killen som ligger i den






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0