Zumba

Godkväll !

Idag har det vart en jobbdag. Lastbilarna har rullat in smutsiga, och rullat ut rena. Den känslan... den känslan är amazing!
Och i helgen hoppas jag att posten kommer, så att vi får tvättat dem, för visst är postenbilarna smutsiga? Eller är det bara jag som kollar på det när dem är ute och åker på vägarna? Arbetsskada kallar vissa det. 

Kom nyss in från basketplanen, och jag VANN! inte enbart för att jag hade turen på min sida, utan för att jag är grym.. Men för att inte bli halshuggen sedan måste jag säga att det var jämt mellan mig och älsklingen ;)
Väl på basketplan möter man Anna och Snyggfiffi som gått spåret, känns konstigt att se dem här för dem har ju flyttat härifrån, tagit sitt bagage och dragit...  svikare.  Nej då, det är allt mina damer det :)

UP NEXT: ZUMBA eller heter det så? Mamma beställde hem videon så att hon och jag ska kunna stå i vardagsrummet och dansa, vi tycker att gym är överskattat.
Därefter blir det en välförtjänt dusch

Hörs snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0