Torsdag...

God afton!

Hoppas ni mår bra, och att ni inte är lika förkylda och hostiga som mig. Min baby har nämligen en förmåga att bli väldigt varm såhär års, så det är full ac som gäller i XC90:n. Så det resulterar i att jag har blivit lite halvt sjuk, men det är inget att gråta över.




Basket blev det idag igen, för femte dagen i rad tror jag.. (?) Jag leder i matcher och jag regerar på basketplan. Någon som vågar möta mig? haha
JO! Jag dansade ju ZUMBA igår och idag, och fan vad kul det var! Inte jätte lätt att lära sig ett dansmoment på 3 minuter, men efter man satt på videon ett par ggr, så ska det nog sitta sedan. Och jävlar vad fett det skall brännas och de e la gött som vi säger här i Göteborg.

Imorgon är det fredag, och antingen blir det till att slå klackarna i taket, eller Liseberg för kanske 8:e gången i år.
Jag får sova på saken.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0