Promenad i en kvart... ?

Vilken härlig promenad!
Eller i själva verket så gick vi bara i en kvart tills jag kom på den briljanta idéen att vi skulle spela basket, närmare sagt och gjort, 21:an.
Vi tog XC90 till statoil, inhandlade en basketboll och lirade fram tills nu. 3-3 i matcher, pretty good för jess som är urkass på basket ;)
Jag hatar att det blev oavgjort, men jag var iallafall snyggast på planen. Det kan jag gotta mig med länge.

Nu blir det mys och innan det en sväng med bilen för att hämta en sak. Men först måste jag byta om och ta en dusch... ansträngande för en rökare att springa efter en dum boll i flera timmar (okej, inte flera timmar... men det kändes så)

 



My new shoes- förstår ni nu att jag var snyggast på plan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0