Prinsessan själv

I feel like a princess! Eller vem har sagt att dem alltid mår bra? whatever, jag mår bättre efter duschen iallafall :)
Jag har fönat håret och duschat och gjort mig i ordning. Jag skall hem till älsklingen och hälsa på någon liten där... jag kan avslöja att det är ett bebisdjur. Kan ni gissa vilket?
Det var ett tag sedan vi var där och hälsade på den lilla krabaten, jag får nästan dåligt samvete....
Nu måste jag snart platta håret också, det behövs om jag inte vill se ut som en pudel i huvudet.
Denna låten spelas ur mina högtalare idag, för man blir så glad av den och att den är så mycket bättre än originalet. Lyssna och njut!
TTYL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0