Kärlek i luften

Vilket långt bröllop... låg och slöade framför tvn och zappade mellan bröllopet och en film, & såg det sista när dem dansade bröllopsvals. Ingen kan ju förneka att hela dagen har svirat av kärlek. Slog på tvn precis när Daniel höll tal, och som han sa "störst av allt är kärleken" (eller något i den stilen) så tänkte jag på min egna kärlek. Vilken tur jag har som har den enligt mig, bästa kärleken som finns. Oavsett att jag inte är någon riktig prinsessa så blir jag behandlad som en. Den känslan är underbar. Jag har världens bästa pojkvän, familj och vänner.
Efter Daniel sa detdär.. så började jag mer och mer tänka på vad jag har.. det är lätt att glömma bort det ibland.

J ♥
S&A ♥
Family / Friends ♥


Nu skall jag gå och lägga mig bredvid en av dem som gör mitt liv så fantastiskt.
Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0