Jobb, jobb och jobb

Jag och snyggfiffi jobbar för fullt. Just nu sitter vi och fakturerar och pengarna rullar in som dem ska. Vi skickar stackars dyra fakturor till kåta lastbilschaufförer som betalar våra dyra kläder.
Snyggfiffi har precis köpt ett par skor för 2500:- designade primeboots. Och jag har köpt mig en väska a la Hugo Boss :)
Så är det när man har ett välbetalt jobb och det bästa med sommaren är att man slipper svettas i tvätthallen.. eftersom att vi jobbar i bikini och Hunterstövlar!

Har vi ett bra jobb? Yes !
Tvätta lastbilar är framtiden.


Den närmsta timmen skall jag sätta mig ute i solen och ta en paus, äta lite sallad med grillad kyckling från Statoil (bästa salladen) och bara njuta - I MINA ROSA HUNTER



Vad skall ni göra den närmsta timmen?

Kommentarer
Postat av: den as colla snyggingen

ojojojojoj, vet du vad jag gör?

2010-06-14 @ 17:51:22
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0