In till stan

Puuuh! Det är riktigt varmt ute, dock blåser det. Men man skall inte klaga =) efter en lång morgon( gick upp halv fem) så skall jag åka in till stan och träffa kära Anja för lite lunch och prat. En bra fredag med andra ord!
Jag hoppas på att inte komma tomhänt från stan.. fast det är inte ovanligt nu för tiden. Det finns ingenting i Göteborg som lockar till ett köp. USA däremot är världens bästa ställe att spendera sina pengar. Jag längtar tills jag skall dit igen. Kanske nästa år?

Haha, på tal om att komma hem utan att ha köpt något, jag kom just på att jag köpte en tröja igår ;) .. från Boomerang! Nice att ha på sommarkvällarna. Visar sedan för nu ropar XC90:n att jag måste åka.

Det blir så tråkigt för Anja om hon får vänta... i vanlig ordning :D





jag saknar USA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0