Havet



Bröderna M.



Liten båååååt



Tjejsällskapet var på plats. Här är fröken Lisa!



Solsidan!



Detta är min kompis och jag kallar honom Ebbe sålänge, han har inte sagt sitt riktiga namn än.


Pussgurka


Fan villken båtskräck jag har... det gungade och det gick fort emellanåt. Det blåste och jag hittade en bit snöre i båten, snacka om att jag blev skraj! Tänkte att det typ var något viktigt som hade lossnat. Kan räkna upp tusen saker som fladdrade igenom huvudet när jag bara såg båten. Men i det stora hela, så var det fruktansvärt skönt och friskt. Havet och sommaren passar väldigt bra ihop.

Imorgon blir det jobb, börjar sju.

UP NEXT: SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0